profile affiliates linkies refresh follow

disclaimer
Assalamualaikum and Hai. I'm Nik. turning 16 in 2015. i write, bake, study, play and live.

Messeji


PUT OUR CBOX CODE HERE


Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Wuuuut!
Jumaat, 19 Oktober 2012 | 0 comments
Annyeong and Assalamualaikum! Uiiiiiiih! malas la aku nak wat PBS Geo. baru igt takyah pikir x de PP(pepriksaan) tapi ade plak!!! sial! Cikgu kata mungkin PBS sampai SPM! bodoh!!!!!!!!! ni membunuh namenye! walaupun aku pandai (Ceyh banggela) otak aku pun ade limit!!!!

Smalam gi skola pakai selipar...Hahaha...Aku dahla pengawas! yela dah skang musim tengkujuh!
aku pergila tandas pakai selipar jopun tu...ade orang banjir (geddikkkkkks) kata "tak sangka pengawas pon pakai selipar" woi bodoh! sekurang-kurangnya aku tak pakai tudung pendek,stokin pendek,kain singkat...kau miskin sangat ke? susah sangat nak beli pakaian...x pe meh aku derma...*Innocent*

hari Khamis tu hujan lebat gile...lepas tu dah la banyak cigju x dtg skolah...jadi satu kelas pergi duk surau...
sebelum pegi surau patutnya mmg dah kena bawak beg tapi ketua kelas yg sgt bodoh kata x pyh bawak beg lepas solat zohor! aku pun geram aku letak la beg dia kat tempat cikgu kat kelas.lepas tu semua lelaki kena wat PBS KHB jadi diaorang masuk bilik tukang.lepas tu girls plak kena pegi bilik kaunseling...tetiba kasut Adlina Ramli hilang..die terjumpa kat bilik kaunseling lepas tu kasut Hidayahtul plak hilang...mmg la aq komplot ngan Hidayah nak nyorok beg Acap berkicap-kicap tu (ketua kelas bodoh) tapi yg bodohnya kesian adlina x bersalah kasut kene nyorok sbb dulu kasut aku sama ngan adlina skang aku tukr sbb kaki aku x boleh pakai tapak nipis punya. lepas tu esoknya , die x mengaku dia wat. lepas aku dengar Danial tanya kat acap berkicap-kicap tu "betul ke buat?" acap berkicap dgn bangggelanya "ye..." bodohkan ketua kelas aku klau nak cakap pun cakap la perlahan-lahan.

Sampai sini jer aku nak bebel.

My ideal type of guy.

FUTURE
PAST